About us

Labels

They Inspired Me - Papercraft

Come and say something here...


Free chat widget @ ShoutMix

Amazon Contextual Product Ads

7 facts about me

Wednesday, October 22, 2008

Dah lama dapat tag ni tapi tak tau nak tulis apa. (sebenarnya malas nak pikir) Kali ni dari diva.

------------------------------------------------------
The Rules ;

1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog

-------------------------------------------------------

7 facts about me

1 - tak suka bergambar, tapi suka ambil gambar orang

2 - suka sangat2, in fact, gila kraf... asal ada kraf baru mesti nak pegi belajar... cari ilmu baru...

3 - hahaha... yang ni sama peel ngan cik diva kita... gila mengira... naik tangga kira anak tangga, jalan kira berapa langkah, semuanya nak kira la... sebab tu kalau nak belajar masak apa2 mula2 mesti tanya ada sukatan tak... kalau tak, mesti ku susah hati sebab takleh nak mengira...

4 - paling malas sekali lipat kain... tapi terpaksa gak la lipat kan sebab tak de bibik kat umah ni... nape la diorang tak nak cipta mesin lipat kain ek?

5 - tak suka gula... memang tak suka benda2 yang manis, kalau minum pun yang tawar2 je... ye la sebab saya memang dah manis orangnya (hehehe... masuk lif tekan sendiri jap yer) tapi memang betul pun tak suka benda2 manis... gula 1kg kat rumah tu setahun pun belum tentu habis... nasib baik gak takde expired date... kalau tak jenuh membeli gula baru

6 - gila shopping... tapi barang2 kraf je la kan... beratus2 boleh habis... tapi brg2 yang lain2 tu kurang la... asal belajar kraf baru je mesti nak beli brg2 kraf tu bagai... tapi kekadang tu end up dok kat dalam almari sebab tak de kesempatan nak buat... huhuhu... tak baik tau membazir... akan ku cari masa untuk buat semua krafku itu

7 - suka sangat masa mengandung... sebabnya masa tu la badan berisi sikit, masa lain... huhuhu... keding jer... tapi untuk mengandung lagi tu... belum terpikir lagi la dalam waktu terdekat ni...

dan orang2 yang akan menjadi mangsaku ialah

1 - lina
2 - kakchik
3 - alin
4 - mangosteen
5 - wawa
6 - kakct
7 - kak bumble bee

0 comments:

Recent News

Powered by Blogger.