About us

Labels

They Inspired Me - Papercraft

Come and say something here...


Free chat widget @ ShoutMix

Amazon Contextual Product Ads

Iffah oh Iffah

Friday, January 30, 2009

Tadi masa dok lepak2 tgk tv kat atas, Iffah datang golek2 kat sebelah. Tiba2 terpandang cam lain macam jer kaler tangan dia. Bila tgk betul2... dia dah buat drawing kat tangan dia la pulak. Anak dara sorang lain sikit dr abg2nya. Dulu abg2 dia selalu wat drawing kat dinding ngan lantai, dia ni buat drawing kat badan sendiri... kaki, tangan, kekadang tu muka dia pun jadi mangsa gak. Apo nak di kato? Sengih je la tgk dia...
opss... abaikan yer sepah2 kat blkg tu :P

1 comments:

Ninie said...

laaaa hihihi...dah conteng tgn plak dia...comel!

Recent News

Powered by Blogger.