About us

Labels

They Inspired Me - Papercraft

Come and say something here...


Free chat widget @ ShoutMix

Amazon Contextual Product Ads

Tension Therapy

Saturday, January 17, 2009

2 hari MC dari doc utk rehatkan diri dan minda yg stress sebab selalu migraine lately. Selalunya kalau Sha stress, Sha akan buat kraf dan kali ni Sha pilih utk reward diri sendiri dengan new bracelets... yes bracelets mean more than 1 la kan... hehehe. It makes me happy.

So, inilah hasil drpd tension therapy Sha kali ni. Banyak kan... hehehe... suka bila tengok semua bracelets ni. Malas nak ambil gambar satu persatu la... nanti bila2 Sha rajin, Sha ambil gambar satu persatu ya.

Ok lah... need to get ready to go to school. Hari ni kena sekolah sebab sekolah Sha nak bercuti panjang sempena Tahun Baru Cina nanti... till then, salam sayang semua.

4 comments:

kakchik said...

Kalau macam ni punya tension therapy, wuhu! Hasilnya bukan main lagi.
Sakit, sakit pun rajin lagi Sha ni.

Sha said...

kena buat macam ni baru blh hilangkan semua rasa tension dan stress... reward diri sendiri... kalau duduk diam2 jer, sha rasa lagi serabut, so, baik buat benda2 yg menggembirakan hati

kimimclaren78 said...

sha, leh buatkan untuk kimi clip kat belakang tudung yang berantai tu tak?

Sha said...

kimi, sha tak pernah lagi buat klip tu... nanti sha cuba dulu ya... tak berani nak janji takut tak menjadi

Recent News

Powered by Blogger.