About us

Labels

They Inspired Me - Papercraft

Come and say something here...


Free chat widget @ ShoutMix

Amazon Contextual Product Ads

Pouch oh pouch

Tuesday, December 15, 2009

Salam & hai semua

Rindu kat mesin jahit Sha... sejak beli bulan 6 dulu sempat buat beberapa projek je sbb morning sickness yg teruk dan penyakit M melanda... memandangkan dah cuti sekolah ni, sempat la melepaskan rindu kat mesin jahit tu. Inilah hasilnya... tapi takde la secantik yg kawan2 blogger lain jahit tapi cukuplah untuk Sha sendiri yg pakai kan :D

Irfan siap request nak jugak beg yg byk zip ni... ntah apa la yg nak diisinya kat dlm tu...

Tgk ramai kawan2 blogger yg jahit pouch ni, Sha pun cuba la jugak... hampir 2 jam jugak la nak menyiapkannya... tapi puas hati la dengan hasilnya.

0 comments:

Recent News

Powered by Blogger.