About us

Labels

They Inspired Me - Papercraft

Come and say something here...


Free chat widget @ ShoutMix

Amazon Contextual Product Ads

Selamat Hari Ibu...

Saturday, May 8, 2010

Salam & hai semua...

Diam tak diam dah sampai masa utk sambut Hari Ibu utk tahun 2010 kan...

Inilah permata hati pertama Sha, Syazwan Akid... skrg ni dah 8 thn umur dia... rasanya cam baru je smlm lahirkan dia... hehehe...
Ini pulak permata hati kedua, Syazwan Irfan... umurnya 6 thn... byk kerenahnya ni... kena byk bersabar dgn dia...
Ini pulak puteri tunggal Sha, Syazwina Iffah... berumur 3 tahun... kegemarannya menari, menyanyi dan main game pelincess (read as princess... hehehe)... pantang nampak mama pegang kamera mesti suruh amik gambar dia... tapi skrg ni kakak Iffah suka sgt merajuk... tgh sesuaikan diri sbb ada baby baru kat rumah... pantang ditegur mesti merajuk...
Inilah permata hati terbaru Sha, Syazwan Azeem... baru 12 hari umurnya... tapi tgk la... dah tembam pipinya...

Mama doakan semoga anak2 mama jadi anak2 yang soleh dan solehah, taat kepada Allah, Rasul, mama & babah... rajin2 belajar ya sayang... jangan tinggalkan solat... Mama sayang semua anak2 mama...

Untuk mama Sha yang tersayang... Mama, Mama adalah mama yang terbaik di dunia ni... I love u mama... dan untuk ibu mertua Sha.... Mak, mak lah ibu mertua yang paling sporting... I love u mak...

dan tak lupa juga untuk semua yang bergelar mama, ibu, mummy, umi dsbgnya... SELAMAT HARI IBU... sesungguhnya tanpa ibu tiadalah anak2 di dunia ini...


2 comments:

rimbun said...

salam sha.. bestnyer ramai anak2 sha... anak saya pon dah umur 8 tahun, sama ngan anak sha yg sulung tuh.. tp masih sorg... bile tgk anak org ramai rasa sedih plak.. tp apa pon saya tetap bersyukur sbb aa jugak anak hihihi alhamdulillah

Sha said...

Alhamdulillah... rezeki... ada anak sorg pun takpe... janji ada anak, ada org takde anak langsung... kita kena sentiasa bersyukur dengan apa yg kita ada kan... mungkin nanti Allah bg kita rezeki yg lain pulak...

Recent News

Powered by Blogger.