About us

Labels

They Inspired Me - Papercraft

Come and say something here...


Free chat widget @ ShoutMix

Amazon Contextual Product Ads

Penangan SMM ngan BMM

Thursday, June 25, 2009

Salam dan hai semua...

Skrg dah pukul 4 ptg tapi masih lagi di sklh... menyiapkan SMM & BMM (sistem2 yg berkaitan dgn murid). Dah hampir sebulan dok mengadap sistem2 ni... bosan pun ada gak... tapi apakan daya, dah kerja kita kan, kena la hadap jugak...

Agaknya otak dan mata Sha dah bosan dok tgk sistem2 tu, Isnin lepas dah takleh terima semua input dah... kena migraine yg teruk sampai tak boleh tgk monitor langsung, kepala pun dah takleh tunduk @pun angkat... sakit sungguh rasanya. Minta kebenaran drp PK utk balik awal... dah telan panadol pun tak ok jugak... makin sakit rasanya.

Tak sabar tunggu hubby balik ptg tu nak ajak pegi klinik. Sampai klinik biasa la kena leter dulu... hahaha... padan muka sendiri kan... dr suruh rehat, jgn buat kerja2 data tu... dia bg 2 hari MC... suruh rehat betul2...

Tapi bosan la bila takleh tgk pc... tgk jugak, tapi takat tgk movie ngan jgk2 FB je la... tak berani lebih2... kang makin sakit lak. Alhamdulillah hari ni dah sihat dan kembali mengadap data... ni selingan sekejap sebab mata dah letih tgk data. Sha ada projek baru tapi belum blh letak sini lagi... tunggu dah siap nanti Sha tayang kat sini ya...

Join the hottest community in town now!

3 comments:

Mama Mya said...

salam.. tumpang baca... :)

lia said...

salam perkenalan sya.sy paham perasaan awk dok mengadap sistem ni.sb sy pun cikgu jg.nk,xnk terpaksa la jg kan....nt jenguk2 la kt blog sy plak..

Sha said...

salam perkenalan lia... thanks for dropping by... insya Allah nanti kita jgk blog awak pulak ya

Recent News

Powered by Blogger.