About us

Labels

They Inspired Me - Papercraft

Come and say something here...


Free chat widget @ ShoutMix

Amazon Contextual Product Ads

Berdebar-debar...

Tuesday, April 13, 2010

Salam & hai semua...

Dah lama rasanya tak update blog ya... rindu rasanya kat blog ni... tapi apakan daya, kena selesaikan dulu tugas2 di pejabat dan rumah. Maklum ler dah nak bercuti panjang ni kan... Alhamdulillah dah boleh sesuaikan diri dengan kerja pejabat. Kerja2 yg perlu diselesaikan sebelum bercuti ni pun ok... cuma nanti masa berpantang kena la tgk2 data sbb takde org yg gantikan tempat Sha ni.

Diam tak diam hari ni dah 13hb April... baby dah masuk 37 mgu 5 hari... anytime boleh bersalin... berdebar2 pulak rasanya. Iffah dulu cesarean, so, dah lebih 6 thn tak bersalin normal ni. Dah lupa camna rasa contraction, sakit bersalin semua tu... Harap2 kali ni takde masalah... Doakan Sha sentiasa sihat dan selamat melahirkan ya... Ok ler, takleh lama2... ada kerja lagi nak dibuat... nanti bila Sha dah bersalin, Sha update kat sini ya...


1 comments:

Ila said...

hye sha..thanks sbb sudi melawat...:D
semoga semuanya berjalan lancar and you bundle of joy sihat, selamat :D
same ngan ibunyer juga...amin....

Recent News

Powered by Blogger.