About us

Labels

They Inspired Me - Papercraft

Come and say something here...


Free chat widget @ ShoutMix

Amazon Contextual Product Ads

Sopping Kain

Sunday, June 6, 2010

Salam & hai semua...

Semalam dah mula cuti sekolah... Sha & family ambil peluang ni balik kg... dah lama tak balik kg. Anak2 pun dah lama tak berjalan jauh sbb mama preggy, bersalin dan berpantang. Bila dah balik kg ni macam2 benda nak buat, byk tempat nak pergi... tempat pertama ialah kedai kain... hahaha... sbb ada adik sha yg akan temankan sha bersopping...

Maka mama pun tinggal la Azeem bersama babah di rumah maktok & tok ayah, bukannya apa... tak lama lagi sha dah nak mula kerja, tapi Azeem tak mau lagi minum dgn botol... so, kena biasakan dia minum ebm dr botol. Abg Akid, Abg Irfan dan Kakak Iffah ikut mama sopping jugak... puas la diorg berlari2an kat dlm kedai kain tu kan... siap dpt kawan baru utk bermain lagi... hehehe...

Jadi inilah hasil sopping petang smlm... hahaha... kopak purse tau... so, kena mulakan aktiviti memotong dan menjahit segera...


cotton... utk baju kurung baru...cotton bersulam... pun nak buat baju kurung gak...ok... sha mmg kalau dah berkenan satu2 corak tu akan beli 2-3 warna yg ada ok... huhuhu...cotton lagi... yang ni utk anak dara saya pulak... tak sabar nak jahit baju2 dia ni... hehehe... harap2 berjaya sblm mula kerja ni... ada sapa2 yg berkenan, nak kirim? bgtau la yer... jgn malu2... hehehe

3 comments:

masha_alris said...

berkenan la kain2 ni...
leh kirim ke ?

Sha said...

masha, boleh... nak kain yang mana? nanti email sha yer norsharniza@yahoo.com takpun boleh add sha kat facebook... lagi senang nak tgk kain mana yg masha nak tu

masha_alris said...

dah add fb...
ym pun dah add...

nk tau hage la...
hehehe

Recent News

Powered by Blogger.